Skip links

Blog

සයුර පිරවීම

තරු විසුළ අහස් ගඟගල ගලා වැතිරෙයිදිදුළන අඩ සඳපැමිණෙයිඅප පිටුපසින්මීදුම් දුමාරයවසා ගනියි කෙත්වතු හැපි හැපී පොල් රුප්පාවලබුර බුරා නැගෙයි රළබෙංගාල බොක්කෙන්පැල්පත්

”නිකම් ඉන්නකොට ලියනවට වඩා ගැම්ම තියෙන්නෙ දේශපාලන වැඩ කරන ගමන් ලියනකොට! ” – ටී. අන්ද්‍රාදි

මෙම වසරේ දී අසූවෙනි වියට එළඹෙන තුල්සිදාස් අන්ද්‍රාදි හෙවත් තුල්සිරි අන්ද්‍රාදි, ලාංකේය වාමාංශික දේශපාලන සාහිත්‍යය තුළ ට්‍රොට්ස්කිවාදී සලකුණ තැබූ විශිෂ්ට

සාංකාව (දෙමළ කෙටිකතාව)

“අර්ච්චනා…..” “දෙනට නැකත…..” “දහයියා තුළිනුත් රන් උපදියි.” අම්මා හඳහන බලන්නට දෙන සෑම විටක දී ම මෙය ද එක්කර කියන්නී ය.

ඔඩිසි – දේවදාසි යුගයේ සිට ඩිජිටල් යුගය දක්වා

ඔඩිසි ඉතිහාසය ඉන්දියාවේ සම්ප්‍රදායික නර්තන ක්‍රම අටෙන් එකක් වන ඔඩිසි නර්තන සම්ප්‍රදාය ආරම්භ වන්නේ නැගෙනහිර ඉන්දියාවේ ඔඩිෂා ප්‍රාන්තයෙනි. එය ඉන්දියාවේ

‘ඒ සමනලුන්’ සමාජ සංවේදීත්වයේ ගැඹුර පරාවර්තනය කරන වර්ණවත් කැඩපතක්!

“ඒ සමනලුන්මියගියේ මා නමින් නම් ?” යනු කවි පොතක නමක් සඳහා වූ අපූර්ව යෙදුමකි. අන්තර්ගතය නොදැන වුව පොත කියවීම සඳහා උනන්දුව

“ප්‍රබන්ධ රචනය යනු චරිතවල ආත්මයට ඇතුළු වීමයි”

“සාහිත්‍ය වැඩවලට මම ජනමාධ්‍යවේදිනියක් ලෙස වැඩ කිරීම ලොකු පිටිවහලක් වුණා. පාඨකයාගේ අවධානය ඇද ගන්නා ආකාරයෙන් භාෂාව සකසුරුවම් ලෙස හැසිරවීමට මම

කූඩුව හැර දමනු!

වසර ගණනක් මුළුල්ලෙහි යටත් වී බිමටම නැමී ගිය හිස් නැවත නොඑසවී තිබෙයි….. අර බලන්න අපගේ පයට පෑගී තැලී පොඩි වෙන
This website uses cookies to improve your web experience.